Truskawki z kremem czekoladowym

Sezon truskawkowy czas zacząąąąć! <3 
Wiem, że to jeszcze nie ten właściwy sezon, ale już dłużej nie mogę czekać! Truskawki + czekolada to chyba najpyszniejsze połączenie, jakie można sobie wyobrazić. Wielu znajomych szukało zamiennika dla tego prostego i ulubionego przez nas deseru. Postanowiłam stawić temu czoła!

Długi czas nie stosowałam też jogurtów do deserów. Dlaczego? Bo kiedyś wszystkie desery na bazie jogurtu wydawały mi się kwaśne, rzadkie i nieciekawe. Wszystko zmienił jogurt grecki, który zdobywa coraz większą popularność :) Mimo kilku procent tłuszczu więcej, niż naturalny, zawiera wiele dobroczynnych składników, które mnie do niego jeszcze bardziej przekonują. Świetny jako baza do dipów - mniej kwaśny, o gęstej konsystencji. Dzisiaj zapraszam na wersję czekoladową. Dzisiaj bez kombinowania - prostota w tym wypadku jest najpyszniejsza!








Truskawki z kremem czekoladowym


Składniki:

500g truskawek,
200ml jogurtu greckiego,
3 łyżeczki miodu,
2 łyżeczki kakao.

Wykonanie:

Jogurt z miodem i kakao wymieszaj na gładki krem. Maczaj w nim truskawki.

1 komentarze:

 
  • Wykipiał mi makaron © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes