Deser pina colada

Pamiętacie przepis na tiramisu? Obiecywałam, że ten pomysł na krem jeszcze wykorzystam... i właśnie przyszedł na to czas! ;) Jestem fanką połączenia kokosa i ananasa, więc gdy tylko oba składniki znalazły się w mojej kuchni - wybór był oczywisty. Deser szybki w wykonaniu, super sprawa na drugie śniadanie! U mnie tradycyjnie jako trochę słodkości do małej czarnej. 






Deser pina colada


1 porcja

Składniki:

100g serka wiejskiego,
30g twarogu,
1 łyżeczka miodu,
150g świeżego ananasa,
1 łyżka wiórków kokosowych.

Wykonanie:

Zblenduj serek wiejski z twarogiem i miodem na gładką masę. Ananasa pokój w kostkę. Nałóż do salaterki lub kubeczka: serek, posyp wiórkami kokosowymi, ananasa - i analogicznie drugą warstwę. 

2 komentarze:

  1. Naprawdę to wszystko jesz i chudniesz? :D Niesamowite dziewczyno! Jesteś po prostu wielka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepszy serek wiejski niż pół litra lodów :P Dziękuję bardzo!

      Usuń

 
  • Wykipiał mi makaron © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes