Gdy stworzysz ciasto-potwora...

Siedząc na przymusowym wolnym przewertowałam chyba połowę Internetu w poszukiwaniu czegoś pysznego z dużą zawartością kakao. I znalazłam! Przepis na ciacho fasolowo-bananowe zwróciło moją uwagę. Niestety, na większości blogów nie wyglądało zbyt wyjściowo... Nie zniechęciło mnie to - 5min i do pieca!
To, co zastałam po 45min w piekarniku nie wyglądało zbyt optymistycznie, czyli mniej więcej tak:


I co teraz?!


Ciacho całe popękane i kruszące się w rękach... ale najpyszniejsze na świecie! Mocno czekoladowe, wilgotne, gliniaste. Nie mogę nie "sprzedać" Wam na nie przepisu. 
Niewiele się namyślając zrobiłam krem z serka wiejskiego i wyjęłam z lodówki maliny. Co z tego wyszło? Najlepszy deser ever! Czekolada + maliny + lekki krem = OMNOMNOM! I w szklance wygląda całkiem uroczo - musicie spróbować ;)
Taką kombinację możecie zrobić praktycznie z każdego nieudanego ciasta, które Wam smakuje. Wpałaszować je rękoma prosto z blachy lub... skonsumować w trochę bardziej elegancki sposób, jak na załączonym obrazku :)






Deser czekoladowo-malinowy z kremem z serka wiejskiego


Czekoladowe ciasto fasolowo-bananowe

Składniki:

1 puszka czerwonej fasoli,
1 dojrzały banan,
2 jajka,
2 łyżki jogurtu naturalnego (u mnie bałkański),
3 łyżeczki stewii w proszku,
4 łyżki kakao,
30g gorzkiej czekolady,
3 łyżki ziaren słonecznika.

Wykonanie:

Wszystkie składniki, prócz czekolady i słonecznika, zblenduj na gładką masę. Następnie dodaj pokrojoną w drobną kostkę czekoladę i słonecznik. Wylej masę do formy (keksówki lub formy do brownie), piecz w temp. 180 stopni przez 45-50min. 

Deser


Dodatkowo: 500g malin i 20g gorzkiej czekolady.

Ułóż warstwowo: połamane na małe kawałki ciasto, krem, maliny - i jeszcze raz to samo. Na wierzchu oprósz startą na tartce czekoladą.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
  • Wykipiał mi makaron © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes